Wiadomości

Konkurs na stanowiska Naczelnika Wydziału Prewencji

Data publikacji 05.11.2014

Komendant Miejski Policji w Świętochłowicach ogłasza konkurs na stanowisko Naczelnika Wydziału Prewencji

OGŁOSZENIE Nr 1/14

 

KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W ŚWIĘTOCHŁOWICACH

z dnia 05 listopada 2014 roku

 

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji

w Świętochłowicach

 

§ 1.

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);

w zakresie wymagań pożądanych:

a) mający co najmniej 10– letni staż służby w Policji,

b) mający co najmniej 6–letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

w zakresie wymagań dodatkowych:

a) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu prawa lub administracji

 

§ 2.

Oferty kandydatów powinny zawierać:

CV i list motywacyjny;

kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

koncepcje pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;

oświadczenie kandydata – pisemna zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;

oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat

kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

 

§ 3.

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

1) prowadzenie analiz stanu zagrożenia przestępczością i innymi zjawiskami negatywnymi mającymi na nią wpływ, na obszarze miasta;

2) organizaowanie służby patrolowo-obchodowej, doprowadzeń, służb dzielnicowych oraz służb dyzurnych;

3) organizowanie i nadrór nad działaniami blokadowo-pościgowymi i operacjami policyjnymi w tym zabezpieczanie imprez o charakterze masowym;

4)organizowanie i wykonywanie, nadzór i kontrola działań Policji w zakresie zapobiegania i zwalczania wykroczeń oraz współdziałanie na obszarze powiatu w tym zakresie z organami ochrony prawnej, administracji publicznej oraz organizacjami społecznymi, inicjowanie lokalnej polityki zapobiegania, ujawniania i ścigania sprawców wykroczeń;

5) przeciwdziałanie demoralizacji i zwalczanie przestępczości nieletnich;

6) współpraca z jednostkami nadrzędnymi KWP, KGP;

7) prowadzenie działań w zakresie prewencji kryminalnej;

8) tworzenie i realizacja, we współdziałaniu z organami samorządu terytorialnego oraz organizacjami i instytucjami pozarządowymi, programów prewencyjnych;

9) porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz aktywnego udziału w przedsięwzięciach profilaktycznych podejmowanych na obszarze powiatu;

10) nadzór nad opracowaną dokumentacją związaną z wydawaniem pozwoleń na zakup i posiadanie broni pneumatycznej;

11) prowadzenie odpowiednich działań w razie zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny, zagrożeń nadzwyczajnych, postępowania Policji w warunkach katastrofy naturalnej i awarii technicznej oraz w czasie innych zadań zagrażających bezpieczeństwu ludzi i środowiska, stanów gotowości do działań i alarmowania w komórkach organizacyjnych Komendy;

12) organizowanie, wykonanie, nadzór i kontrola działań Policji w zakresie ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz porządku publicznego w komunikacji publicznej;

13) współdziałanie w zakresie zapobiegania i zwalczania przestępczości z funkcjonującymi na obszarze powiatu organami ochrony prawnej, a także współdziałanie w zakresie profilaktyki wychowawczej i edukacji z organami administracji publicznej, organizacjami społecznymi oraz mediami;

14) prowadzenie czynności wyjaśniających, postępowań dyscyplinarnych oraz skargowych zgodnie z poleceniem Komendanta Miejskiego Policji w Świętochłowicach;

15) prowadzenie szkoleń dla policjantów Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach;

16) przestrzeganie i nadzorowanie przestrzegania przez podwładnych przepisów o ochronie informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej;

 

§ 4.

 

Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Jednoosobowym stanowisku ds. Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach ul. Wojska Polskiego 16c, 41-600 Świętochłowice w terminie do dnia 20 listopada 2014r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.

§ 5.

 

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Jednoosobowym Stanowisku ds. Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach tel. (32) 3490 218 (tel. resort. 8544 218) lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze „Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

§ 6.

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 20 grudnia 2014 roku.

 

 

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI

W ŚWIĘTOCHŁOWICACH

 

insp. mgr inż. Zbigniew BLACHA

Pliki do pobrania

  • 1.53 MB
Powrót na górę strony