Wiadomości

Konkurs na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Kryminalnego.

Data publikacji 16.02.2015

Ogłoszenie Nr 1/15 Komendanta Miejskiego Policji w Świętochłowicach z dnia 16 lutego 2015 roku, w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Kryminalnego Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach.

OGŁOSZENIE Nr 1/15

 

KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W ŚWIĘTOCHŁOWICACH

z dnia 16 lutego 2015 roku

 

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Zastępcy Naczelnika Wydziału Kryminalnego Komendy Miejskiej Policji

w Świętochłowicach

 

§ 1.

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Kryminalnego Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

  1. w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);

  2. w zakresie wymagań pożądanych:

    a) mający co najmniej 10– letni staż służby w Policji,

    b) mający co najmniej 6–letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach dochodzeniowo - śledczych,

  3. w zakresie wymagań dodatkowych:

    a) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu prawa lub administracji

 

§ 2.

Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

  3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  4. koncepcje pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;

  5. oświadczenie kandydata – pisemna zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;

  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

 

§ 3.

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

1) kontrola prowadzonych postępowań przygotowawczych, a w szczególności ich terminowości,

2) nadzór nad kompletnością i prawidłowością oraz terminowością sporządzanych formularzy statystycznych oraz dokumetacji związanej z rejestracją i wyrejestrowaniem rzeczy, dokumentów i pojazdów utraconych,

3) nadzór nad prowadzonymi i zlconymi w całości lub ograniczonym zakresie śledztwami,

4) kontrola ujawniania składników majątkowych i zabezpieczenia ich na poczet przyszłych kar i grzywien,

5) nadzór nad prawidłowościami związanymi z odzyskaniem mienia utraconego,

6) nadzór nad organizacją pracy, rzetelnością oraz terminowością związaną z prowadzeniem magazynu dowodów rzeczowych,

7) prowadzenie miesięcznych rozliczeń funkcjonariuszy,

8) przygotowywanie okresowych sprawozdań,

6) współpraca z jednostkami nadrzędnymi KWP, KGP oraz Sądami i Prokuraturami,

13) współdziałanie w zakresie zapobiegania i zwalczania przestępczości z funkcjonującymi na obszarze powiatu organami ochrony prawnej,

14) prowadzenie czynności wyjaśniających, postępowań dyscyplinarnych oraz skargowych zgodnie z poleceniem Komendanta Miejskiego Policji w Świętochłowicach;

15) prowadzenie szkoleń dla policjantów Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach;

16) przestrzeganie i nadzorowanie przestrzegania przez podwładnych przepisów o ochronie informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej;

 

§ 4.

 

Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Jednoosobowym Stanowisku ds. Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach ul. Wojska Polskiego 16c, 41-600 Świętochłowice w terminie do dnia 02 marca 2015r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Kryminalnego Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”. Ponadto należy przesłać w formie elektronicznej koncepcję pracy na stanowisku na adres mailowy: kadry@swietochlowice.ka.policja.gov.pl

 

§ 5.

 

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Jednoosobowym Stanowisku ds. Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Świętochłowicach tel. (32) 3490 218 (tel. resort. 8544 218) lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze „Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

§ 6.

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 marca 2015 roku.

 

 

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI

W ŚWIĘTOCHŁOWICACH

 

insp. mgr inż. Zbigniew BLACHA

Pliki do pobrania

  • 188.6 KB
Powrót na górę strony